СОМБОР МЕЂУ НАЈУСПЕШНИЈИМА ПО БРОЈУ ТАКСИ, НАКНАДА И ПОРЕЗА ПЛАЋЕНИХ КАРТИЦОМ
СОМБОР МЕЂУ НАЈУСПЕШНИЈИМА ПО БРОЈУ ТАКСИ, НАКНАДА И ПОРЕЗА ПЛАЋЕНИХ КАРТИЦОМ

Град Сомбор је заједно са 60 градова и општина са територије Републике Србије учесник такмичења „Шампиони безготовинског плаћања“ које организују Канцеларија за ИТ и еУправу и НАЛЕД, уз подршку компанија Visa и Mastercard.

Према ранг листи општина и градова за период од 1. јула до 15. септембра, Град Сомбор је на 4. месту, са процентом успешности 64,99% (број плаћања картицом на шалтеру на 10.000 становника). Ранг листа доступна је овде.

Локална самоуправа која буде имала највећи број трансакција осваја награду-дечије игралиште у вредности 20.000 евра, а пет локалних самоуправа које буду имале највећи број трансакција добијају бесплатно нови портал, по узору на интернет презентацију Владе Србије „У служби грађана“, која подразумева двосмерну комуникацију са грађанима.

Овим путем Град Сомбор се захваљује на сарадњи свим грађанима који су се до сада одлучили за безготовинско плаћање јавних услуга на шалтерима у Услужном центру Градске управе града Сомбора, а уједно, да би се повећала шанса за победу Града Сомбора, из Локалне самоуправе позивају све грађане да приликом плаћања јавних услуга на шалтерима Градске управе града Сомбора користити платне картице.

Можда би ова бројка плаћања картицом била и већа, да овај вид плаћања у Услужном центру „Жупаније“ функционише како треба. Наиме, чланови редакције портала СомборЊуз су 02. септембра на шалтеру Услужног центра желели картицом да плате порез на имовину, али то није било могуће, јер према штуром објашњењу службенице – цитирамо „то не ради“!

Без жеље да проба да изврши трансакцију или да нам појасни зашто не може картицом да се плати порез, иако је ПОС терминал стојао на шалтеру, службеница на шалтеру Услужног центра нас је послала да уплату извршимо у пошти или банци. Помало изненађени, уплату смо картицом извршили у пошти која се налази неколико метара даље, такође у згради Жупаније.

Да ли систем плаћања у Услужном центру стварно у том моменту није радио, или је у питању нешто друго можемо само да нагађамо, јер службеница није ни покушала да изврши трансакцију. У сваком случају, ако се апелује на грађане да учествују у некој акцији битној за град, онда би и надлежни требали да буду на висини задатка и обезбеде услове да се акција успешно реализује.

 

Оставите одговор

Close Menu