СОМБОРЦИ: АПЛИКАЦИЈА „Пријави комунални проблем“ ДОБРО ЗАМИШЉЕНА, А У ПРАКСИ… ВИДЕЋЕМО!
СОМБОРЦИ: АПЛИКАЦИЈА „Пријави комунални проблем“ ДОБРО ЗАМИШЉЕНА, А У ПРАКСИ… ВИДЕЋЕМО!

Као град који развија нове моделе и начине комуникације са грађанима, Градска управа града Сомбора велику пажњу поклања електронским услугама. Једна од недавно понуђених услуга је и мобилна апликација „Пријави комунални проблем“. Путем ове апликације Сомборци сада на једноставан начин, паметним мобилним телефонима могу да пријаве надлежним органима дивље депоније, непрописно паркирање, оштећене контејнере, клупе или било који други комунални проблем. А комуналних невоља, кажу грађани, има.

  • Овде испред градског Архива је било две канте за смеће које су нестале, неко их је скинуо, покидао… Немамо замену, што значи да људи када хоће да баце смеће, носе га са собом или га баце на улицу. Друга ствар, имамо овај диван пролаз између Архива и трга ка позоришту, где нема нити једна канта за смеће, истакао је Јене Вишинка из Сомбора.
  • Рупа до рупе! Ругло, то би требало снимати, цео Стапарски пут а не сликати. Ту нам иду деца, основци, средњошколци, људи са села… ружно је и за видети, каже Љубица Харшањи.
  • Саобраћајни проблеми се не решавају! Одређени органи треба да изађу на лице места и да виде проблематику, те да такве ствари решавају, рекао је Фрања Бек.

Апликација „Пријави комунални проблем“ омогућава лакшу, бржу и ефикаснију комуникацију са градским структурама, без непотребног трошења времена и компликоване папирологије.

  • Апликација ради по систему да сваки грађанин, када уочи одређени комунални проблем, пријави на www.prijavi.rs или скенира QR код, а не мора да оставља своје име и презиме или адресу, јер није обавезно. Апликација сама користи ГПС и аутоматски повлачи локацију на којој се проблем налази. Апликација се може користити и анонимно, довољно је да се фотографише проблем и пошаље, објаснила је Хелена Роксандић Мусулин, начелница Градске управе Сомбор.
  • Мислим да је јако добро замишљено, и подржавам ту акцију, нормално, треба то да се организује, само је питање како ће општина реаговати на дојаве грађана, додаје Бек.

Решавање мањих комуналних проблема, како је истакла Роксандић Мусулин, спроводи се до максимално 48 сати од пријаве проблема, док се на решавање оштећења коловоза, за које постоје бројне примедбе, ипак мора сачекати. (РТВ)

 

Оставите одговор

Close Menu