ТЕЛЕФОН „ЕНЕРГАНЕ“ ЗА ХИТНЕ ИНТЕРВЕНЦИЈЕ ДОСТУПАН 24 САТА
ТЕЛЕФОН „ЕНЕРГАНЕ“ ЗА ХИТНЕ ИНТЕРВЕНЦИЈЕ ДОСТУПАН 24 САТА

Од почетка грејне сезоне Одељење одржавања топловодне мреже у ЈКП „Енергана“ Сомбор очекивано бележи повећан број интервенција, а у надлежност овог одељења спадају цурења на инсталацијама код крајњих корисника, кварови на подстаницама, као и интервенције на самом вреловоду. За претходник седам дана радници „Енергане“ су извршили 24 интервенције на грејним телима крајњих корисника, 23 интервенције у подстаницама, три интервенције код јавних и комерцијалних установа, а забележена је и једна хаварија на топловодној мрежи.

Аутоматски систем за испоруку топлотне енергије контролише проток, количину и температуру термички припремљене воде који се допрема до крајњег корисника. Из ЈКП „Енергана“ апелују на кориснике да уколико грејна тела инсталирана у њиховим становима или пословним објектима испоручују топлотну енергију и у ноћним сатима, о томе обавесте дежурна одељења сомборске топлане на телефон 025/5-440-060, како би се уочени недостаци отклонили у најкраћем могућем року. У случају да долази до цурења на кућним инсталацијама, корисници квар могу пријавити путем телефона 063/600-284, који је због хитности интервенције доступан 24 сата, али искључиво за ту врсту пријаве.

ЈКП „Енергана“ испоручује топлотну енергију у 4.000 станова и има знатан број (130) привредних корисника.

 

Оставите одговор

Close Menu