ВЕЋИНА СОМБОРАЦА У ПОЗОРИШТЕ ИДЕ НЕКОЛИКО ПУТА ГОДИШЊЕ И ЖЕЛЕ МОГУЋНОСТ КУПОВИНЕ УЛАЗНИЦА ПУТЕМ ИНТЕРНЕТА
ВЕЋИНА СОМБОРАЦА У ПОЗОРИШТЕ ИДЕ НЕКОЛИКО ПУТА ГОДИШЊЕ И ЖЕЛЕ МОГУЋНОСТ КУПОВИНЕ УЛАЗНИЦА ПУТЕМ ИНТЕРНЕТА

Народно позориште Сомбор је у периоду од 3. априла до 1. маја 2020. године спровело истраживање публике. Анкета је обухватила узорак од 459 испитаника од чега су 72,8% биле жене, а 27,2% мушкарци. Што се тиче старосне структуре, највећи проценат (40,5%) чинили су исптаници старости од 31 до 45 година, затим група од 45 до 60 година старости (32,5) и група од 18 до 30 година (17,2%).

На питање колико често долазите у Народно позориште Сомбор, највећи број испитаника је одговорио да то чини неколико пута годишње (54,7%), док њих 23,7% то чини једном месечно, а 20,5% испитаника у позориште долази више пута месечно.

Што се тиче односа запослених и волонтера Народног позоришта Сомбор према публици, 79,7% испитаника је одговорило да је тај однос одичан, док 19,9 % испитаника сматра да је тај однос врло добар и добар.

О репертоару позоришта, публика се најчешће информише путем е-маил репертоара (34,2%), затим преко сајта позоришта (27,7%), и преко друштвених мрежа (25,9%).

Представу коју ће гледати бирају по следећим критеријумима: на основу препоруке (24,6%), према жанру (21,1%), према драмском тексту (14,2%), случајним одабиром (12,2%), према редитељу (6,5%).

Што се тиче задовољства тренутним репертоаром, 49,7% испитаника сматра да је он одличан, док 48,2% испитаника сматра да је он врло добар и добар.

Испитаници улазнице најчешће набављају на билетарници (81,5%) док 8,9% њих то чини преко пријатеља, односно преко места где су запослени (8,1%).

Што се тиче цене улазница, 83,9% сматра да су оне реалне, док 12, 4% сматра да су оне ниске. Анкета је показала да 69,7% испитаника не користи попусте и погодности које Народно позориште Сомбор нуди, док их 16,3% користи.

Убедљиво највише сугестија публика је упутила везано за онлајн куповину карата, што је већ годинама и жеља запослених, па су већ започели преговори са системима преко којих би та идеја била реализована.

„Недавно смо почели интензивније да приказујемо дешавања иза сцене, а публика је у овој анкети потврдила наше претпоставке, да им се то много допада и да желе више оваквог садржаја. У данима када не играмо представе, у сталној смо комуникацији са нашим програмером који ради на новом изгледу нашег сајта, како би он био бољи него што је тренутно. Трудимо се да сваки добронамерни савет наше верне публике искористимо како бисмо заједно имали још бољи и лепши онлине изглед позоришта. Желимо да се захвалимо свима који су учествовали у овој анкети и поред сјајних савета, упутили нам мноштво комплимената и речи пуних подршке и љубави која нам је заједничка – љубави према Театру“, стоји у допису Народног позоришта Сомбор.

„Током овог периода када нисмо у могућности да се дружимо у згради Позоришта, наш YоуТубе канал је постао нова сцена чијег се броја публике могу постидети и многе „праве“. Наиме, у претходних 28 дана, имали смо укупно више од 607 сати гледања наших представа и других садржаја које тамо објављујемо. Укупно смо имали 32.727 приказа видеа који се налазе на нашем YТ каналу, а осим гледалаца из Србије, гледали су нас и у Немачкој, Босни и Херцеговини, Аустрији и Аустралији“, поручују из сомборског позоришта.

 
Close Menu