"ВОДОКАНАЛ" УПУТИО ПРЕПОРУКУ ПОТРОШАЧИМА, КАКО ДА ОБЕЗБЕДЕ ВОДОМЕРЕ И ИНСТАЛАЦИЈЕ ТОКОМ ЗИМЕ

 

ЈКП "Водоканал" је упутио допис у којем су надлежни дали препоруку за потрошаче, како да корисници током изузетно ниских температура поступају и обезбеде инсталације и водомере у својим објектима. Саопштење преносимо у целости:

Будући да нас у наредном периоду очекују зимски дани, које ће бити праћени ниским температурама, апелујемо на грађане који живе у кућама да благовремено топлотно изолују своје водомере и унутрашње инсталације, како би на тај начин спречили смрзавање истих, што за последицу има нестанак воде, ако и пуцање цеви и мерних уређаја.

Пожељно је да потрошачи провере да ли су водомерни шахтови добро затворени и да их не отварају без преке потребе, а уколико је водомер постављен плитко или се налази у подрумским просторијама без прозора, потребно је преко водомера ставити неки термоизолациони материјал попут дасака, стиропора или сламе. Напомињемо да завијање водомера у крпе не представља довољну заштиту.

Такође се препоручује да потрошачи изврше превентивну топлотну излолацију цеви у просторијама домаћинстава које се слабије греју или уопште не греју, да дворишне инсталације које воде до чесми, гаража, шупа и издвојених објеката у овом периоду држе искључене и испражњене. Власници објеката у којима се не живи или периодично борави и у зимском периоду нема потрошње воде, требало би да исконтролишу своје инсталације и водомере, да заврну вентиле на водомеру и испусте воду из инсталација.

Препорука ЈКП "Водоканал" је да потрошачи у овом периоду омогуће читачима мерних уређаја (водомера) приступ истима, како би приликом очитавања водомера радници могли утврдити евентуални квар и тиме спречити већу штету.

Овом приликом желимо да апелујемо на потрошаче да приликом уочавања квара, воде рачуна на ком делу инсталација је уочено цурење. Уколико се квар догоди на водомеру или вентилима у водоводној шахти, за чије одржавање је задужен ЈКП "Водоканал", потрошачи су дужни да позову ово предузеће на дежурни телефон 025/464-224 и пријаве квар, како би теренске екипе у што краћем року дошле и отклониле квар. Међутим, уколико се квар налази на кућним инсталацијама, за чије одржавање су задужени сами власници објеката, потрошачи треба да позову свог водоинсталатера који ће санирати исти.

    Ко је на мрежи: 257 гостију и нема пријављених чланова