НА САЈМУ У БЕОГРАДУ ПРЕДСТАВЉЕНА ТУРИСТИЧКА ПОНУДА СОМБОРА

У Београду jе од 22. до 25. фебруара 2018. године одржан 40. Међународни сајам туризма на којем је традиционално учествовала и Туристичка организација града Сомбора у склопу штанда Туристичке организације Војводине, заједно са својим бројним партнерима и суизлагачима. Уз промоцију најновијих трендова и збивања у међународној туристичкој индустрији, Сајам туризма у Београду већ четири деценије отвара нове перспективе у развоју туристичког бизниса. Као модеран европски комерцијални сајам, Сајам туризма је заштитни знак Београдског сајма, место које сваке године посети више од 75 хиљада људи заинтересованих за путовања, а јавност и посетиоци према манифестацији као незаменљивом туристичком догађају, негују специјалан однос. Једна од најуспешнијих манифестација у земљи и региону обједињује и промовише све гране туристичке привреде, организујући истовремено и 9. Међународни сајам вина "Beowine", 14. Међународни сајам хотелско угоститељске опреме ХОРЕЦА – Опрема и 14. Сајам сувенира. У хали 4 Београдског сајма, на изложбеном простору ТО Војводине од 400 квадрата током четири дана трајања ове највеће туристичке сајамске манифестације у југоисточној Европи, представиле су се туристичке организације из Суботице, Беле Цркве, Ковина, Темерина, Сремске Митровице, Пећинаца, Руме, Инђије, Старе Пазове, Сремских Карловца, Шида, Беочина, Зрењанина, Бачког Петровца, Бача, Бачке Паланке, Ковачице, Сечња, Нове Црње, Пландишта, Врбаса, Оџака, Титела, Малог Иђоша, Сенте, Бачке Тополе, Кањиже, Бечеја, Апатина, Сомбора као и Бања Кањижа, туристичка агенција Маркет турс, организација ’’Србија за младе’’ и бројни други туристички субјекти. Сомбор је представио све своје потенцијале преко промотивног материјала, локалних производа и директног контакта са потенцијалним туристима и клијентима.

    Ко је на мрежи: 73 гостију и нема пријављених чланова